Velkommen til Kaos Kroken

Et innblikk i en ung småbarnsfamilies hverdag :)

lørdag 24. juli 2010

Her er mitt første innlegg på mitt hundreåørtende bloggforsøk :)


Jepp, da gir jeg blogging en siste sjangse før jeg legger tastaturet på hylla for godt (so to speak).
Meninga med denne bloggen er å vise jevnaldrende at selv om man slår seg til ro, og får familie, blir man alt annet en kjedelig, for aldri har jeg hatt flere jern i ilden en etter at jeg fikk barn, og sant og si så elsker jeg vært eneste sekund av hyling, trassing, Gullkorn og kos :) Mye slit, og mye kos på en gang :) Jeg heter da Caroline, er 22 år gammel, Samboer med Baard på 26 .
Sammen har vi to vidunderlige små barn som vi elsker over alt på jord :)
Liva-Bethina 2,5 år og Anton Elias, 7 uker per i dag :)
ukene flyr avgårde og vi gjør vårt beste for og holde følge, så kaos er uunngåelig ;)

1 kommentar: