Velkommen til Kaos Kroken

Et innblikk i en ung småbarnsfamilies hverdag :)

lørdag 30. oktober 2010

Ntåå... Mamma hjertet svulmer

Er så stolt av Dattra mi jeg, hu er snart tre år gammel bare, men allikevel så er hu sååå flink med lillebroren sin, hun rett og slett forguder ham, og følelsen er gjensidig :))
I dag La jeg Anton som vanlig, og ventet i 5 minutter uten at det kom en eneste lyd, og deretter gikk jeg på do... i det sekundet jeg knepper opp buksa hører jeg han begynner og gråte, men tenker som så at hvis jeg skal få tissa i do,og ikke på et eller annet gulv, må jeg gjøre det nå.! men det går ikke mer en et halvt minutt så slutter han og gråte, og jeg skjønner igrunn fint lite, så jeg lister meg inn på soverommet, og i mørket ser jeg en liten silhuett av jenta mi som stryker lillegutt på hodet og hysjer på meg....  Jeg gjør som hu sier, da hu så kjekt vinker meg ut av soverommet, og tenker at : jaja, det er jo verdt et forsøk :)
Små vakre strofer av "vi har ei tulle" kommer ut fra soveromsdøra, og jeg lister meg bort og titter inn i dørsprekken akkurat i tide til og se at hun lener seg over senga, gir ham en nuss i panna, og sier "elsker deg gutten min" !! *smelt* sto med tårer i øya jeg... og hu hadde funni frem koseklut og gitt ham smokk a gitt ! Å trur dere søren ikke guttungen sovna a ?? ! 


Gud som jeg elsker barna mine !!




  Bildet er av deres første møte på sykehuset, et av mine favorittbilder !






Måtte bare skryte litt ! :)

11 kommentarer:

  1. Sitter med tårer i øynene selv jeg, åhh, så nydelig!

    Du har virkelig fantastiske barn <3

    - Tina

    SvarSlett
  2. Så utrolig nydelig a gett =) Savner Liva Bethina og Anton kjempe masse. Gleder meg masse til å se dem igjen =) Utrolig fin side =)

    Hilsen Onkel =D

    SvarSlett
  3. Tusen takk begge to, blei ganske tårevått her ja <3

    Ungene savner deg å Christian, kommer vel oppom en dag snart tenker jeg ;)

    SvarSlett
  4. så utrolig nydelig da!
    Ble helt blank i øya her jeg sitter jeg.. <3

    SvarSlett
  5. Å helledussen så herlig! Nå sitter jeg også med tårer i øynene! For ei flink og god storesøster!

    SvarSlett
  6. Herregud, e rett før eg begynner å grine..
    Gud kor herlig og god hon e<3
    Du har noen helt ubeskrivelig nydelige barn Caroline<3

    SvarSlett
  7. ntåå tusen takk alle sammen, begynner jo å grine av dere også jeg jo <3 men juger hvis jeg ikke sier at jeg føler meg veldig heldig ja :) Tusen takk, dere gode herlige mennesker :)) <3

    SvarSlett
  8. Sååå utrolig søtt :)
    Gleder meg masse til å se neste fase av livet jeg også, når babyfasen er over og det eventuelt blir en liten til hos oss. Håper de får like godt forhold som dine barn <3

    SvarSlett
  9. Tusen takk Carina, ja hver alder har sin sjarm :) Man må bare passe på og nyte alle stadiene fullt ut, for en dag sitter man der og tenker "hvor i svarte ble det av babyen min??"
    Men er veldig glad for at det går så fint , hu er den som er mest tålmodig av oss alle :))

    Kos dere videre i kveld :))<3

    SvarSlett
  10. Er ikke tvil en gang jenta mi, vi to har verdens vakreste barn! synd jeg er på jobb og ikke fikk oppleve den der :( men men..
    elsker dere utrolig høyt! :)

    SvarSlett
  11. ja, det var dumt, men er nok ikke noe engangstilfelle <3 Elsker deg også <3

    SvarSlett