Velkommen til Kaos Kroken

Et innblikk i en ung småbarnsfamilies hverdag :)

onsdag 27. oktober 2010

jaujau, har jo skjedd mer en reising siden sist da :))

Gutten min er for eksempel ikke 7 uker lenger som Frøken brus påpekte :) han er straks 5 mnd faktisk, jøyyemeg som tida flyr =D og han blir bare vakrere og vakrere for hver dag :)

Nå har vi i tillegg slutta med skinne på dagtid = YIPPI !!! både han og vi er veldig glade for det :) Storesøster er kjempeflink og forguder bebbisen sin, har fortsatt ikke blitt hverken sur eller sjalu ovenfor han.. (helt utrolig i grunn)
Han har også en fryktelig trang til og gjøre henne skallet, så hver gang han ser henne søker hendene hans automatisk mot håret hennes,der han graver inn fingrene og drar ut STORE TJAFSER! Stakkars tulla mi.. :( men hu tar det penere en mamma (som forøvrig hyler og prøver og rive seg løs når han vrir seg inn i nakkehåra mine med et ondskapsfullt glis).. Hun drar håret forsiktig ut av hånden hans, setter seg helt inntill ham og sier med rolig stemme: Jeg skjønnel at det æl veldi morsomt gutten min, men det gjøl litt vondt skjønnel duuu.. så nusser hun ham på hodet :)) er det rart jeg smelter ?

legger ved noen bilder av gulla mine da :)









Vi har også fått nye venner, jeg og Anton :) Linda og Tristan fra BV :) herlige begge to, og guttene fant tonen :)




Gleder oss til og treffe dem igjen :) (ps si ifra hvis jeg skal fjerne bildene linda :)

nå har høsten kommet for fullt, til og med fått den første smaken på snø !! så nå er det ovnsfyring for fulle mugger når vi står opp, og da koser lillegutt segi saccosekken mens, med playhouse disney =P




Avslutter med et høstbilde, frost på bakken og nydelig solskinn når vi gikk til barnehagen her om dagen... nyydelig :)




Vi blogges :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar