Velkommen til Kaos Kroken

Et innblikk i en ung småbarnsfamilies hverdag :)

torsdag 28. oktober 2010

GAH, drittdag -.-

I dag har vært en Crappy dag for og si det mildt... Regnet har øst ned, Anton har skreket både på natten ( Tenna er i fullt utspring) og på dagen , for plutselig er det bare mamma som er god nok, så han tillegger seg en lite kledelig blålilla farge hvis pappa prøver og avlaste mamma litt, for å gi henne litt sårt tiltrengt søvn... Har poser under øya på størrelse med smart club sine.. men sånn har jeg hørt det er å ha småbarn, så etter to stk er det vel på tide at jeg finner det ut jeg å... i tillegg jobbet jo baard fra 13-22 i dag, så har jo vært alene med de hele dagen....

Anton avsluttet fint med og HYYYYLE når han sku legge seg også nå, HELT hysterisk (har aldri sett han sånn) så jeg måtte legge han i senga vår og vugge ham i seng, og utmattet sovnet jeg tydeligvis selv å, for jeg blei vekt av en forundra samboer som kom hjem klokka 22..Leiligheten bomba, og meg i drømme/ammetåkeland.. var nok litt av et syn !!

Men prinsessa mi er ei sol som vanlig da, så heldigvis holder hun meg på bakken <3 legger ved et bilde av prinsessa mi og bøllefrøet , og håper på en bedre dag i morgen :)


håper morgendagen blir bedre :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar