Velkommen til Kaos Kroken

Et innblikk i en ung småbarnsfamilies hverdag :)

fredag 29. oktober 2010

Shopping og champagne :))

Vel, ikke så mye champagne kanskje, men shopping blei det litt av i dag :) var på shopping med min gode venninde Christine som skulle ha kjole til julebordet sitt, men etter to kjøpesenter og mangfoldige butikker uten EN eneste kjole hun likte, ga vi opp det prosjektet, og bega oss ut på det vi er flinke til i stedet, nemlig handle til ungene :) Blei halloween kostyme på lillemor, som siden har brukt det resterende av dagen til og skremme vannet av alt med puls :)

Anton fikk seg one piece (ENdelig fant jeg det til baby)




Han fikk også smekker (den ene skal han ha på julaften) Bobletøfler (?) , og et sett til med klær.. (er jo omtrent umulig og finne noe fint til gutter...






Slenger ut et bilde av den skumle masken og hanskene til liva å da :)



å ho mor fikk seg kosegenser , men dropper bilde av det, for den har jeg nemlig på meg :))


Nå er jeg mett på Taco, og kællen har dratt på Jobb.. Irresistible gikk ut (YEY) og Atle gikk (selvfølgelig) vidre :)
(bilde lånt fra google )

Ha en flott fredag videre, det skal jeg nemlig, nå beygnner snart "detektimen" tause vitner på NRK :) Tjohoi :O)

4 kommentarer:

  1. Atle er elsk! Makan te kjekk kæll! =D

    SvarSlett
  2. Kor har du kjøpt onepiecen?? Den va fiiiin! :)

    SvarSlett
  3. For en stilig onepiece! Lurte på om jeg skulle kjøpe en sånn til Markus også - eller ønske til jul ;)

    SvarSlett
  4. Hihi , ja atle er fin gett ;)) merker hormonene bruser når jeg ser ham :)

    Onepiecen er kjøpt på name it, falt pladask :))

    SvarSlett